Lieve co-creator…. Je voelt diep van binnen dat je een boodschap hebt…
Dat je een visie op relaties, werk, ondernemen, gezondheid of de maatschappij hebt die uniek en vernieuwend is.
Je denkt diep van binnen: “Als iedereen dit zou weten, dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien.”
Het voelt als je missie om dit te delen met de wereld.
Maar toch ervaar je ook een gevoel van zelftwijfel.
Soms heb je zelfs het gevoel dat je gek bent.
Want het lijkt alsof veel mensen je niet begrijpen, vaak zelfs de mensen die het dichtst bij je staan.
Het is soms ZO lastig om iets dat je intuïtief aanvoelt in de juiste woorden om te zetten en om echt begrip te kweken voor je visie en je missie.
Het lijkt alsof je soms aan de zijlijn van het leven staat en je verbaasd en verwonderd waarom het leven voor jou zo anders lijkt te werken als voor iedereen om je heen.
Dus hoe kun je ondanks dat gevoel van angst, zelftwijfel en zelfafwijzing TOCH weten dat jouw boodschap en jouw Missie een podium verdienen?
In deze blog deel ik 7 tekenen dat jouw boodschap op het podium thuishoort.
Als je die tekenen bij jezelf herkent, dan nodig ik je aan het einde van deze blog uit om samen met ons het ‘Thrive in your Life Event’ te gaan co-creëren, om jouw boodschap ook echt dat podium te gaan geven.
Wil je liever de video bekijken van deze blog? Dat kan hieronder:
Dan hieronder de 7 tekenen dat jouw missie een groter podium verdient:
- Je energieniveau en kwaliteit van je leven is aanzienlijk toegenomen.
Wat mensen er ook over denken en van vinden, sinds je in je eigen leven toepast wat je hebt geleerd, is de kwaliteit van je leven aanzienlijk toegenomen.
Ik merk zelf dat mensen veel weerstand hebben tegen de boodschap van Bewuste Creatie, maar sinds ik dit toepas is mijn leven radicaal veranderd.
Ieder aspect van mijn leven is beter geworden, en niet een klein beetje beter, nee radicaal beter. Het voelt als een 180 graden draai.
Voordat ik Bewuste Creatie leerde kennen zou ik mijn leven en de kwaliteit van mijn leven een 4 geven, nu is dat een dikke 8, met uitschieters naar een 9.
- Jouw ideale klant gaat “aan” van wat je met ze deelt en zij halen mooie resultaten.
Ook al begrijpen de meeste mensen niet wat je deelt, of hebben ze zelfs veel weerstand, oordelen, kritiek of zijn ze super sceptisch, jouw ideale klant gaat “aan” van wat je deelt. Zij zijn dankbaar dat jij degene bent die opstaat, die dit werk doet en die dit deelt.
Als gevolg daarvan heb je een positief effect op hun leven. Mensen geven aan je terug dat het ze geholpen en geïnspireerd heeft, en dat ze je dankbaar zijn dat jij opstaat en die deelt of doet.
Je hebt een zichtbare positieve impact op hun leven.
- Je voelt een diepe drive om deze boodschap te delen.
Je weet niet waar deze drive vandaan komt. Het lijkt groter te zijn dan jijzelf.
Het lijkt wel alsof jij niet deze boodschap hebt, maar dat deze boodschap jou heeft.
Het voelt alsof je voortgedreven wordt door iets dat groter is dan jijzelf.
Je kan het niet uitleggen en niet verklaren, maar je voelt dat dit is waarvoor je hier bent en dat je niet anders kunt dan je hart te volgen, hoe onlogisch het soms ook lijkt voor jou en voor de buitenwereld.
- Jouw visie is uniek.
Je ziet verhalen die misschien wat lijken op die van jou, maar je ziet ook in alles: jouw verhaal en jouw visie zijn uniek. Er lijkt niemand te zijn die de wereld ECHT zo bekijkt zoals jij hem bekijkt.
En dat unieke verhaal mag de wereld in. Jij hebt niet voor niets deze visie en dit verhaal. Je mag hier een heleboel impact mee gaan maken bij een heleboel mensen!
- Je bent bereid om te leren en je te ontwikkelen.
Een ander belangrijk teken is dat je een hele grote bereidwilligheid in jezelf voelt om te doen wat er voor nodig is om te groeien, te leren, je boodschap te verbeteren en de obstakels die je tegenkomt te overwinnen.
Dan weet je dat jouw missie een groter podium verdient.
Mensen voelen dan onbewust dat ze op jou kunnen vertrouwen en dat ze jou kunnen zien als een leider en een pionier die niet afhaakt als het moeilijk wordt.
Misschien doe je een stap naar achteren of keer je tijdelijk naar binnen om onderzoek te doen, te reflecteren en je visie aan te scherpen, maar jij bent iemand die opstaat in de groep, voor de groep en niet opgeeft, hoe uitdagend het ook wordt.
- Je bent niet bang om kwetsbaar te zijn.
Hoe eng je het soms ook vindt om jezelf bloot te geven, je doet het toch, want je weet precies waar je het voor doet. Je doet het omdat je diep van binnen voelt dat dit gezegd en gedaan moet worden.
Wat er ook gebeurt en hoeveel kritiek je ook krijgt en hoeveel oordeel en onbegrip mensen ook hebben over wie jij bent en wat je hier te doen hebt, jij geeft jezelf toch bloot.
En wat jij deelt is geen trucje om klanten te krijgen. Je gaat niet “opeens” persoonlijke zaken delen of over je spirituele kant praten omdat de nieuwste marketing rage zegt dat authenticiteit verkoopt. Nee, daar heb jij niets mee. Dit is ECHT wie jij ten diepste bent en je deelt dit niet om iets los te maken bij de ander, maar omdat het een deel is van jouw identiteit en omdat je simpelweg niemand anders kunt zijn dan jezelf.
- Hoe vaak je de gedachte ook wegstopt dat je hier iets te doen hebt, hij komt altijd weer terug.
Ik heb ZO vaak geprobeerd weg te lopen van wat ik diep in mijn hart voel dat ik hier te doen heb, omdat ik me dan overspoeld voel door alles wat er bij komt kijken: het praktische, de tegenkrachten, het onbegrip, het diepe gevoel er niet bij te horen. Dan voel ik me soms zo machteloos en dan wil ik er niets meer mee te maken hebben.
Misschien herken je dat lieve co-creator.
Maar iedere keer voel ik dat ik terug wordt getrokken. Het voelt alsof ik nergens heen kan, alsof dit is wat ik behoor te doen.
Conrad beschreef het op ons ‘Thrive in your Life event’ vorig jaar heel mooi.
Dat het voelt alsof je met een onzichtbaar elastiek vastgebonden bent aan je Missie.
En hoe vaak je ook probeert weg te lopen van wat je hier te doen hebt, je wordt altijd weer teruggetrokken.
En de dag dat je volledig in je Missie gaat staan, is de dag dat je beseft dat het meer energie kost om er voor weg te lopen, dan om je er aan over te geven.
Lieve co-creator, misschien voel jij dat dat moment voor jou NU is.
Het volgende ‘Thrive in your Life event’ vindt plaats in november en jij kan een van de mensen zijn die dan op het podium staat met je Missie.
Want we organiseren dit event samen met de leden van onze Afstemmen & Actie Mastermind. Vorig jaar was een GROOT succes. Meer dan 100 mooie mensen waren aanwezig en veel van de deelnemers hebben nieuwe klanten en mogelijkheden overgehouden aan deze dag.
Er zijn al 6 mooie mensen die komend jaar met ons gaan co-creëren in deze Mastermind, die allemaal stuk voor stuk een prachtige missie hebben. En er zijn nog 4 plekken vrij.
Is een van die plekken voor jou?
HIER kun je er alles over lezen en je aanmelden of een kennismakingssessie met me aanvragen.
Is de Mastermind nog een stap te ver? Ben je je missie nog aan het ontdekken? Dan nodig ik je uit om je aan te melden voor het online programma:
‘Maximaliseer je Energie, Impact en Geldstroom – HET Online Doorbraak programma voor Missie Gedreven Creators en Ondernemers‘ dat op 1 augustus start.
Deze vindt plaats in de Bewuste Creatie Community. Nu kun je je tijdelijk nog aanmelden met 50% korting!
HIER kun je er alles over lezen en je aanmelden.
Ik wens je een magisch mooie dag toe.
Liefs Maartje