Mag ik reclame maken voor mijn partner Maartje en haar Bewuste Creatie?
Wil je niet verder lezen dan kan ik hier alvast het antwoord verklappen.
Het antwoord is Ja.
En het is misschien toch zinvol om door te lezen waarom ik reclame maak voor Bewuste Creatie, wat de kracht is van Bewuste Creatie is en wanneer je reclame mag maken voor je partner.
Sinds een aantal jaren is Maartje Koper mijn partner. Haar dienstverlening gaat over het creëren van je eigen toekomst.
In ‘ons’ Brabant zouden ze zeggen ‘Ge kunt er niks an doen da ge voor n dubbeltje geboren bent mar wel of ge vur n kwartje dood gaat’.
Oftewel; Maartje helpt mensen om in te zien dat zij meer invloed hebben op hun eigen leven dan dat ze denken. Ze leert mensen om te gaan met waar je vandaan komt, hoe je bent opgevoed en wat je leven heeft gebracht. Mensen gaan afstemmen op wat ze wel willen, kijken dan in de spiegel van het verleden, accepteren wat ze zien en draaien zich dan om naar de spiegel van de toekomst. Mensen onderzoeken waar ze naar verlangen en vragen om steun om hier te komen. En gaan dan in die gevoelsstaat aan de dag beginnen. Zodat ze meer en meer aantrekken waar ze naar verlangen.
Dit noemt mijn partner Bewuste Creatie en hier heeft ze ook een boek over geschreven met de titel: ‘De Kracht van Bewuste Creatie’,
Ik had moeite met de bewuste creatie dienstverlening van mijn partner.
Ik ken mijn partner al wat langer dan dat we een relatie hebben en in haar ‘vorige’ leven heb ik van dichtbij gezien wat zij allemaal kon manifesteren: geld, huis, luxe en mij 😉
Van een afstandje dacht ik dat het allemaal magie was, dat haar werk leek op de ‘Law of Attraction’. Je gaat zitten, stemt af, vraagt en het word gegeven. Dus toen wij een relatie kregen dacht ik: “Nou laten we maar even op wat verlangens van mij afstemmen: een betere samenleving, zorgen voor elkaar, een leefbare aarde, betere onderwijs en zo kan ik nog wel even doorgaan.”
Het heeft best een tijd geduurd voordat ik door had dat dit niet zo werkte.
En ik zal eerlijk zijn ik was best teleurgesteld. Had ik dan naar een sprookje gekeken, was het een luchtkasteel, was het gebakken lucht?
Ik denk dat het AH moment al één of twee jaar terug ligt, maar dat het vandaag pas echt binnen gekomen is.
De afgelopen paar maanden had ik Maartje aangemoedigd om haar aanpak op te schrijven, ondanks dat ik het nog steeds moeilijk kon vatten. De laatste paar weken zijn we druk bezig geweest om het boek, wat we op 8 oktober gaan presenteren, af te maken.
Ik heb haar boek meerdere keren gelezen om te redigeren.
Bij het theorie boek hoort ook een werkboek: het Afstem Dagboek. Een Dagboek waar je in leert om elke dag af te stemmen.
De afgelopen paar dagen voelde ik door een externe situatie heel veel pijn in mijn eigen lichaam.
Ik neem dan de tijd om daar op mijn eigen manier mee om te gaan. Op de dag dat het bijna weg was, stelde Maartje voor om eens samen het Afstem Dagboek te gaan invullen.
Het klinkt misschien raar maar ik nog nooit iets BEWUST gedaan met waar Maartje voor staat.
En bij het invullen kwam het AH moment. Ik merkte dat ik het uitdagend vond om mijn verlang duidelijk te krijgen maar nog meer om daarbij om hulp te vragen en te voelen hoe het zou zijn als ik dat bereikt had.
En toen dacht ik, ik ga er een blog over schrijven.
Ik ga gewoon eerlijk vertellen wat het met mij doet en gedaan heeft. En dat al na 1 x keer. Normaal zou het invullen van het afstem dagboek 15 minuten duren, met mij 30 minuten. Maar ik denk dat iedereen die hiermee begint dit zal ervaren. Dat je er even aan moet wennen. Daarom denk ik dat het goed is dat er naast het theorie boek en het Afstem Dagboek ook dagelijks de ‘Afstemmen met Maartje-call’ is zodat mensen nog beter weten wat ze mogen invullen. Hoe ze het kunnen invullen en wat ze mogen doen met alles wat ze daarbij voelen.
Reclame is in dit geval voor mij niets anders dan heel enthousiast, eerlijk en geraakt vertellen wat iets met mij doet, wat het voor mij betekent en waar het mij brengt. En ik voel aan alles nu ik de weerstand tegen Bewuste Creatie heb laten varen dan het mij echt gaat helpen in mijn belangrijkste missie: een mens- en aardewaardige samenleving creëren.
Het geheim is niet alleen afstemmen maar afstemmen en het nemen van afgestemde acties.
Waarbij Bewuste Creatie je helpt om veel beter te richten op wat je wilt, je verlangen. Ik, als iets meer rationeel persoon, noem het gewoon doel.
Ik ben namelijk best goed in het bereiken van doelen maar dan vaak met veel druk of energie. Ik schiet vaak met hagel omdat ik nog niet precies weet wat ik wil. En dan ‘bereik’ je dus ook veel van wat je niet wil, je mag dit ook lezen als dat je veel schade aanbrengt (coletral damage).
Ik heb pas sinds een tijdje door dat, als ik weerstand voel dat het afstemmen dan juist heel belangrijk is. Ik ben een beetje een trage leerling ;-0,
Ik weet nu dat zaken niet “vanzelf” komen. Het is niet zoals in ‘The law of attration’. Bewuste creatie is gewoon werk, het is als de sportschool. Alleen een abonnement maakt je niet fitter. Er elke dag heen gaan en je creatie kracht trainen zorgt ervoor dat je weet welke afgestemde acties je van dag tot dag moet nemen om van je binnen wereld je buitenwereld te maken. Precies zoals wijle Walt Disney zei: alles wordt 2 keer gecreëerd één keer in je hoofd (=lees hart) en één keer in de fysieke wereld.
Wanneer mag je reclame maken?
Je mag van mij altijd en overal reclame maken, ik ga je niets verbieden maar als je reclame maakt voor iets wat super waardevol is, waar je zelf niet perse beter van wordt, in financiële zin en wat een grote impact heeft op het leven van anderen, op de gemeenschap en de samenleving dan is het eigenlijk ethisch onverantwoord om hier niet over te vertellen, dit met andere te delen of dit van de daken te schreeuwen.
Van ‘service to self’ naar ‘service to others’
Natuurlijk wil Maartje met haar Missie door passie haar geld verdienen maar ik weet van dichtbij dat zij niet meer de Maartje van 8 jaar geleden is. Ze hoeft geen miljoenen meer om zich gelukkig te voelen. Ze wil gewoon een fijn en comfortabel leven hebben met de mensen waarvan ze houdt. Ze doet dit werk niet meer om alleen zichzelf te dienen. Natuurlijk is het belangrijk dat haar kopje vol is. Dat zij heeft laten zien dat je materiele zaken kunt manifesteren. Maar nu wil ze laten zien dat je alles kunt creëren: OOK een betere wereld voor elkaar.
Het gaat dus nu om energie die zij ervaart, om de impact die ze maakt en mocht daar meer geld uitkomen dan zij nodig heeft. Dan zal dat geld 100% gebruikt worden om te bouwen aan de missie die we samen hebben: een mens- en aardewaardige samenleving voor iedereen.
Reclame voor het leer- en afstemdagboek ‘De kracht van Bewuste Creatie.
Maartje gaat op 8 oktober 2023 haar boek lanceren. Sterker nog 2 boeken, 1 boek waar de theorie over Bewuste Creatie in staat en 1 boek wat je als je dagelijkse Afstem Dagboek gebruikt. Met deze 2 boeken samen kun je binnen 30 dagen een groot verschil gaan ervaren hoe de wereld om je heen meer in afstemming komt met waar jij naar verlangt. En weet dat je het afstemdagboek zo vaak in mag vullen als jij wilt. Dus wat zou er mogelijk zijn als je dit 3 maanden invult, 6 maanden of een heel jaar? We overschatten vaak wat we in een maand kunnen bereiken maar we onderschatten wat we in een heel jaar bereiken.
Ik heb het geluk dat ik zelf elke dag met Maartje kan gaan afstemmen, maar ik heb nu zelf ervaren dat Maartje haar boeken net zo goed zijn als een fysieke Maartje naast je.
Wil jij ook bij de boeklancering stuur een mailtje naar info@bewustecreatie,nl, dan sturen we je de aanmeldlink zodra deze klaar is. Tijdens het event krijg je beide boeken en als je wilt gesigneerd en vul je samen meteen de eerste dag van je nieuwe leven in.
Wil je alleen het boek kopen? Dat kan HIER
Wil je bij de dagelijkse afstemsessies aanwezig zijn? Daar kun je je HIERVOOR aanmelden:
Met ❤️elijke groet,
Conrad van Pruijssen